حدادی: رئیس فدراسیون شوم انقلابی در بحث اسپانسرها به پا خواهم کرد

حدادی: رئیس فدراسیون شوم انقلابی در بحث اسپانسرها به پا خواهم کرد

پرافتخارترین ورزشکار دوومیدانی گفت: برنامه ویژه‌ای برای حضور اسپانسرها دارم و قطعاً اگر رئیس فدراسیون شوم، انقلابی در این بخش به پا خواهیم کرد.

حدادی: رئیس فدراسیون شوم انقلابی در بحث اسپانسرها به پا خواهم کرد

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی استارتاپ زنان خلاق، در مورد اینکه قرار است در انتخابات فدراسیون دوومیدانی شرکت کند، اظهار داشت: 22 سال ورزش حرفه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دوومیدانی انجام دادم و هرچه دارم از این رشته است، چه از نظر درآمدی و چه از نظر شهرت و محبوبیت، پس در ادامه راه و حالا که ورزش را کنار گذاشته ام، باید به این رشته کمک کنم. از آنجایی هم که در اساسنامه جدید مدال المپیک معادل 5 سال مدیریت است، بنابر این حضورم راحت تر است. من تنها یک هدف از حضور در انتخابات دارم و آن هم سربلندی رشته‌ام است و چه رئیس شوم و چه یک نیروی خدماتی، هر کاری از دستم بربیاید، انجام می‌دهم. * ضعف در ارتباطات بین المللی وی ادامه داد: ما در بخش بین‌المللی و ارتباطات بین‌المللی ضعیف هستیم و از همان اول هم ارتباطات خوبی و تاثیرگذاری نداشتیم. در زمان کفاشیان ارتباطی با اوکراینی‌ها گرفته شد و چندین مربی خارجی به ایران آمدند و شرایط ما بهتر شد. ما هیچ وقت ورزشکارانمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمپ‌های بین‌المللی اعزام نمی‌کنیم تا از تجربیات کشورهای دیگر استفاده کنیم. این انتقال تجربه بسیار مهم است و من با ارتباطاتی که دارم حتما در این بخش تقویت خواهیم شد. * نظر روسای هیات‌ها و اهالی دوومیدانی مثبت است پرافتخارترین ورزشکار دوومیدانی در مورد اینکه آیا رایزنی‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با هیات‌ها و اهالی دوومیدانی انجام داده است یا خیر، گفت: من با مشورت می‌خواهم وارد این عرصه شود و تا الان هم با 90-80 درصد روسای هیات‌ها هم صحبت کرده‌ام که آنها هم نظرشان مثبت است. اکثرا دوست دارند این اتفاق بیفتد. من خودم ورزشکار این رشته بودم و فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی می‌شناسم و طبیعتا راحت‌تر می‌توانم کار کنم. * انقلابی در بخش اسپانسر به پا خواهیم کرد حدادی عنوان کرد: برنامه ویژه‌ای برای حضور اسپانسرها دارم و قطعا می‌خواهیم انقلابی در این بخش به پا کنیم، نه تنها حامی مالی داخلی، بلکه حامی مالی خارجی هم خواهیم داشت. در چین که حضور داشتم با یکی دو شرکت صحبت کردم، آنها هم دوست دارند به خاطر ارتباطی با ما دارند بیایند و کمک کنند. در دوومیدانی ما هیچ چیز سر جایش نبوده و به همین دلیل خیلی دیده نشده است.

  * دوومیدانی آنقدر گسترده است که هیچ کس جای دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تنگ نمی‌کند نایب قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد اینکه موفقیت در انتخابات به لابی و قول‌هایی که قبل از انتخابات داده می‌شود، بستگی دارد و اینکه آیا این پیش‌بینی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده است یا نه، گفت: دوومیدانی آنقدر گسترده است که هیچ کس جای دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تنگ نمی‌کند. ما 24 ماده داریم که هر کدام به اندازه یک فدراسیون هستند. با این شرایط کار زیادی داریم و طبیعتا کار زیاد نیروی زیاد هم می‌خواهد. همه می‌توانند در کنار هم برای پیشرفت دوومیدانی کار کنند. هر کسی از هر استانی هم بیاید و کار کند باعث سربلندی شهر و استان خودش خواهد بود. * به هیچ وجه دنبال بودجه وزارت ورزش نخواهم بود وی تاکید کرد: قطعا کار کردن دو و میدانی سخت است، اما می‌توان انجام داد. من آدمی نیستم که بخواهم دنبال حقوق یا بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشم. در گذشته هر کسی آمده فقط به بودجه وزارت ورزش چشم داشته است، اما من اصلا این طور نیستم. قطعا ما توان آوردن اسپانسرهای زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و دوستانی هستند که بیایند و کمک کنند. البته ما همیشه می‌توانستیم این کمک‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم، اما روسای قبلی یا نخواستند و یا نتوانستند این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند.

  * با وزیر ورزش هم صحبت کردم حدادی با اشاره به اینکه با وزیر ورزش هم در این مورد صحبت کرده است، گفت: قبل از آغاز بازی‌های آسیایی با کیومرث هاشمی صحبتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در مورد بازی‌ها و هم در مورد این اتفاق داشتم. امیدوارم دوستان در بدنه ورزش هم نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند. من چه رئیس بشوم یا نشوم، کاملاً در خدمت دوومیدانی خواهم بود. پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید