Your Universal Remote Control Center
RemoteCentral.com
View Remote Central Member Profile
Up level
Up level
The following page was printed from RemoteCentral.com:

Login:
Pass:
 
 

Personal Information
User Name:nicolasasadi
Email:
nclsserfenews.r
Please note that in order to prevent email harvesting, the address displayed above has been "munged" and cannot be cut-and-paste - you must manually type it as you see it into your email application.
RC Mail:Login to send a private message!
About Me:

س‌آب‌ها اشاره کرد که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند استراحت کنند و در آبراه‌های زیبا به گشت و گذار بپردازند، و تور پارک ملی Ranthambore، جایی که می‌توانند ببرها و سایر حیات‌وحش را ببینند.

دبی که به "شهر طلا" معروف است، یک کلان شهر پر زرق و برق در امارات متحده عربی است. تور دبی ارزان مسافران را به سفری مجلل در شهری مدرن، مجلل و بین المللی می برد. محبوب ترین تور در دبی، البته، تور شهر دبی است، که در آن بازدیدکنندگان می توانند مکان های دیدنی مانند برج خلیفه، دبی مال و نخل جمیرا را ببینند. یکی دیگر از تورهایی که باید انجام دهید، سافاری صحرا است، جایی که مسافران می‌توانند هیجان تپه‌بازی، شترسواری،









با ادامه ارتباط و دسترسی بیشتر جهان، تمایل به کاوش در مقاصد جدید از طریق تورها افزایش یافته است. مردم در حال حاضر بیشتر تمایل دارند که از زندگی پرمشغله خود استراحت کنند و به یک کشور دیگر سفر کنند و فرهنگ، غذا و شیوه زندگی جدیدی را تجربه کنند. برخی از مقاصد محبوبی که در مرکز توجه گردشگرانی که به دنبال یک تجربه غنی از تور هستند تبدیل شده‌اند عبارتند از: چین، تایلند، روسیه، هند، دبی و آنتالیا.

چین با تاریخ غنی و فرهنگ متنوع خود به انتخابی محبوب برای بسیاری از علاقه مندان به تور تبدیل شده است. از شهرهای شلوغ پکن و شانگهای گرفته تا مناظر آرام یوننان و دیوار بزرگ چین، در این کشور پهناور چیزی برای همه وجود دارد. تور چین گروهی بدون بازدید از شهر ممنوعه معروف یا قدم زدن آرام در کنار رودخانه زیبای لی کامل نخواهد بود. با ارائه برنامه های سفر شخصی توسط اپراتورهای تور، بازدیدکنندگان می توانند تور خود را طوری تنظیم کنند که شامل تجربیاتی مانند یادگیری خوشنویسی یا تلاش در تهیه چای سنتی چینی باشد.

برای کسانی که به دنبال یک تور گرمسیری تر و آرام تر هستند، تایلند مقصدی است که باید از آن دیدن کنند. تایلند که به‌خاطر سواحل خیره‌کننده، بازارهای پرجنب‌وجوش و غذاهای خیابانی لذیذش شناخته می‌شود، برای همه چیزهایی برای ارائه دارد. یک تور به این کشور زیبا معمولاً شامل توقف هایی در مقاصد محبوب مانند بانکوک، چیانگ مای و پوکت است. این تور همچنین به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا با آشنایی با فستیوال‌ها و سنت‌های خود و همچنین لذت بردن از ماساژ سنتی تایلندی، خود را در فرهنگ تایلند غرق کنند.

User Statistics
Status:New Member
Registered:March 12, 2024
- Has been a member for 1 month, 16 days.
Forum Posts:0
Last Post:N/A
User Search:

Hosting Services by ipHouse