بهره والیبالیست‌های لبنیات هراز از جوانی سایپا/ می‌خواهیم از بهترین‌های پلی‌آف باشیم

بهره والیبالیست‌های لبنیات هراز از جوانی سایپا/ می‌خواهیم از بهترین‌های پلی‌آف باشیم

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز با اعلام اینکه والیبال سایپا تلفیقی از جوانی و تجربه است، گفت: لبنیات هراز در پلی‌آف لیگ برتر می‌خواهد تمام توانایی خود را به نمایش درآورد.

بهره والیبالیست‌های لبنیات هراز از جوانی سایپا/ می‌خواهیم از بهترین‌های پلی‌آف باشیم

بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر دو مقابل سایپای تهران در دیدار خانگی هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار استارتاپ زنان خلاق، اظهار کرد: دو تیم بازی با کیفیت و پرتحرک را به نمایش درآوردند و تیم والیبال سایپا یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است که در آن تلفیقی از جوانی و تجربه به کار هم آمد. وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم والیبال لبنیات هراز همه دستورات کادر فنی را در داخل مستطیل زمین والیبال به خوبی اجرا کردند، افزود: تیم سایپا هفته‌های گذشته بازی‎های زیبا و تماشایی از خود به نمایش گذاشت ولی به دلیل کم‌تجربگی نتوانست بازی‎های گذشته را به سود خود پایان دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان با اشاره به اینکه همیشه در آمل از حمایت‌های بی‌امان هواداران پرشور و والیبالی این شهرستان بهره‌مند هستیم، تصریح کرد: تیم والیبال لبنیات هراز نیز از کم‎ تجربه بودن سایپا به بهترین شکل استفاده کرد همچنین در ست‎‌های سه و چهار بهتر و کم نقص‌تر بازی کردیم، توانست بازی را کنترل کرده و در مجموع به پیروزی برسیم. عطایی با اعلام اینکه هر دو تیم تمام توان خود را به نمایش گذاشتند و تلاش‎‌ های خود را در زمین اجرا کردند، گفت: در دور پلی‌آف لیگ برتر سعی داریم با تمام توان کارهای تکنیکی و تاکتیکی مطلوب را در زمین به اجرا بگذاریم و امیدواریم همه تیم‎ها با حداقل مصدومیت لیگ برتر را به پایان برسانند. انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

دیدگاهتان را بنویسید