وقتی حتی بحث زباله در کهگیلویه سیاسی شده است!

وقتی حتی بحث زباله در کهگیلویه سیاسی شده است!

امام جمعه دهدشت با بیان این که سایت زباله سیاسی شده است گفت: سیاست یک آفت است، حتی هوای مردم را هم سیاسی می‌کنید؟ مشکل اصلی این سایت، جانمایی آن نیست بلکه بحث‌های سیاسی است.

وقتی حتی بحث زباله در کهگیلویه سیاسی شده است!

به گزارش استارتاپ زنان خلاق از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای فرهنگی عمومی با موضوع محیط‌زیست، اظهار کرد: مسئولان خیلی حرف می‌زنند اما در انجام کارهای عملیاتی ضعیف هستیم. رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه افزود: اگر محیط زیست آسیب ببیند علت آن به اسراف بر می‌گردد، فصل گیاهان کوهی که می‌رسد از دارا و ندار هجمه می‌کنند و منابع خدادادی را ریشه‌کن می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مصرف بی‌رویه آسیب به محیط زیست است گفت: اگر فرهنگ مصرف درست شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار آموزش فرهنگ محیط‌زیست در مدارس خصوصا مهدکودک‌ها شد. وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند در بحث شعارنویسی موثر باشند. حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سایت زباله دهدشت را یادآور شد و با بیان این که این سایت سیاسی شده است گفت: سیاست یک آفت است، چرا غرب و شرق می‌کنید؟ حتی هوای مردم را هم سیاسی می‌کنید؟ مشکل اصلی این سایت، جانمایی آن نیست بلکه بحث‌های سیاسی است. وی افزود: کارشناسان امر هر کجا را تشخیص دادند و مضرات آن کمتر بود، جانمایی جدید سایت زباله صورت گیرد.

عبدالکریم عبودی نیز در این جلسه اظهار کرد: زمانی می‌توانیم به فرهنگ محیط‌زیست عمل کنیم که آگاهی کامل در این راستا داشته باشیم. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: اول از همه مسئولان باید به عنوان متولی در مورد ارزش و اهمیت محیط‌زیست آگاهی داشته باشند تا بتوانند جامعه را آگاه کنند. وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در این راستا خصوصا آموزش وپرورش شد. انتهای پیام/۸۲۰۳۵

دیدگاهتان را بنویسید