معرفی قریب به 7000 طرح اشتغال‌ خانگی به بانک‌ها در یزد

معرفی قریب به 7000 طرح اشتغال‌ خانگی به بانک‌ها در یزد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون قریب به هفت هزار طرح اشتغال‌زایی با مبلغ 7هزار و 938 میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل در استان معرفی شده‌اند.

معرفی قریب به 7000 طرح اشتغال‌ خانگی به بانک‌ها در یزد

 محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مشاغل خانگی، اظهار کرد: در راستای اجرای فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و تسریع در این طرح نیازمند همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان و دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی افزود: از محل تسهیلات تبصره ۱۶ مبلغ ۱۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال سهم استان یزد است که تاکنون شش هزار و ۹۳۵طرح با مبلغ هفت هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

فلاحتی گفت: شرایط اخذ وام اشتغال‌زایی مشاغل خانگی، استخدام نبودن، فاقد بیمه بودن، ایجاد اشتغال پایدار به میزان تسهیلات دریافتی، قرار داشتن در دهک یک تا پنج و داشتن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد، است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت‌های تعاونی در حوزه فعالیت اقتصادی می‌توانند تقاضای تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع قانونی یاد شده برای اجرای طرح سرمایه‌گذاری اشتغال را از دستگاه‌های مربوطه پیگیری نمایند.

پایان پیام/ف

دیدگاهتان را بنویسید